مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-10بين الملل

حملات شدید جنگنده ها و توپخانه اسراییل به نوار غزه+فیلم


جنگ غزه در شرایطی وارد شصت و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس میان حماس و اسراییل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

- بر این اساس، در پی بمباران یک منطقه مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، حداقل 7 فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

خبرگزاری شهاب نوشت که اراضی کشاورزی در نزدیکی مسجد الدعوه در اردوگاه النصیرات توسط جنگنده های صهیونیستی و محله های الشجاعیه و الزیتون نیز توسط توپخانه های این رژیم هدف قرار گرفتند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که حمله هواپیماهای اشغالگران به خانه ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، حداقل 6 شهید و چندین مجروح برجای گذاشته است.

پیش از این، وزارت بهداشت غزه خبر داد شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات اسراییل به نوار غزه به 17 هزار و 700 شهید افزایش یافته و حدود 48 هزار و 800 نفر دیگر مجروح شده اند.

درگیری شدید مقاومت با صهیونیست ها نزدیک جبالیا رسانه های فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که درگیری های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات شدید جنگنده ها و توپخانه اسراییل به نوار غزه+فیلم

حملات شدید جنگنده ها و توپخانه اسراییل به نوار غزه+فیلم