مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-13سياسي

توسعه کشت گیاهان دارویی در دیم زارهای کم بازده کشور


مدیرکل دفتر مرتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از انجام هماهنگی های لازم با اعضای شورای راهبردی گیاهان دارویی برای کشت و توسعه گونه های گیاهان دارویی در معرض خطر در دیم زارهای کم بازده کشور خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر مرتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از انجام هماهنگی های لازم با اعضای شورای راهبردی گیاهان دارویی برای کشت و توسعه گونه های گیاهان دارویی در معرض خطر در دیم زارهای کم بازده کشور خبر داد.

ترحم بهزاد، امروز 22 آذر در اردبیل گفت: شناسایی دیم زارهای کم بازده کشور یکی از سیاست های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است و بر همین اساس توسعه کشت گیاهان دارویی در این دیم زارها مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای استفاده بهینه از ظرفیت دیم زارها در سطح کشور هماهنگی های لازم با اعضای شورای راهبردی گیاهان دارویی صورت گرفته تا گونه های گیاهان دارویی در معرض خطر، تهدید و انقراض را در دیم زارهای کم بازده توسعه دهیم.

مدیرکل دفتر مرتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین گفت: کشت گیاهان دارویی در اراضی دیم کم بازده به خاطر عملکرد پایین دیم زارها می تواند برای مردم درآمدزایی خوبی به همراه داشته و همچنین باعث ساماندهی دام در عرصه ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشت گیاهان دارویی در دیم زارهای کم بازده کشور

توسعه کشت گیاهان دارویی در دیم زارهای کم بازده کشور