مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:152023-11-26سياسي

لزوم بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه گردشگری سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ظرفیت بالای نظام سلامت در پاسخگویی به نیازهای درمانی، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه گردشگری سلامت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری ذفارس، در نشست بررسی فرصت های گردشگری سلامت که صبح امروز در سالن امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد، مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه، روسای بیمارستان ها و دانشکده ها و نمایندگان بخش های خصوصی فعال در حوزه گردشگری سلامت به گفت و گو و تعامل و بررسی های چالش های این حوزه پرداختند.

علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این نشست با اشاره به اینکه هم اندیشی بخش های پرتوان خصوصی در حوزه سلامت با دانشگاه می تواند منجر به رشد این حوزه شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت های علمی، آموزشی، درمانی و گردشگری باید به عنوان بسته ای ویژه از سوی شرکت های ثبت شده و قانونی به گردشگران خارجی معرفی شود.

وی با تاکید بر اهمیت جذب گردشگران سلامت توضیح داد: تنوع خدمات، رقابت کشورهای همسایه، توسعه زیرساخت ها در کشورهای منطقه و تغییراتی در فرآیند پذیرش بیماران موجب شده تا این حوزه با چالش های مختلفی روبه رو باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید ظرفیت بخش خصوصی و دانشگاهی تجمیع شود تا تلاش ها اثرگذاری مطلوب را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه گردشگری سلامت

لزوم بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه گردشگری سلامت