مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-11سياسي

مهارت آموزی به زندانیان باید در اولویت قرار گیرد


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از بازگشت زندانیان به چرخه ارتکاب جرم، باید مهارت آموزی به آنها یک اولویت باشد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از بازگشت زندانیان به چرخه ارتکاب جرم، باید مهارت آموزی به آنها یک اولویت باشد.

حمیدرضا کریمی، امروز(20 آذر) در مراسم اهداء 700 بسته معیشتی به خانواده زندانیان در کرمانشاه، با اشاره به ارتکاب به جرم برخی از افراد جامعه، اظهارکرد: اگر بخواهیم که ارتکاب جرم را ریشه یابی کنیم، عوامل متعددی دارد که یکی از آنها کاستی هایی است که گاها در جامعه وجود دارد.

وی ادامه داد: زمانی که فردی مرتکب جرم می شود، باید مجازات شده و مدتی آزادی از او سلب شود، اما در این میان خانواده او نباید رها شوند و اجازه ندهیم که این مجازات به آنها هم تحمیل شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: گاها برخی از زندانیان، فرزندانی دارند که اگر به آنها توجه نکنیم، ممکن است هرکدام از آنها هم در دام آسیب های اجتماعی وارد شوند و از هرکدام از آنها یک مجرم دیگر ساخته شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت انجمن های خیریه و مردم برای حمایت از خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: متاسفانه باتوجه به فضای فرهنگی حاکم، شاید بسیاری افراد تمایل به حمایت از زندانیان و خانواده هایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی به زندانیان باید در اولویت قرار گیرد

مهارت آموزی به زندانیان باید در اولویت قرار گیرد