مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-11فرهنگي

واکنش تند کیهان به سریال زخم کاری


فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به نمایش درآمد و به پایان خط رسید، اما بیش از بازگشت، شاهد فروپاشی، آشفتگی و سقوط بودیم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کیهان نوشت: شوک افتتاحیه این سریال یعنی از گور برخاستن مالک و زنده شدنش باعث شد تا اولین ضربه به ساخته جدید محمدحسین مهدویان به دست خود او وارد شود و به این ترتیب، اولین مرحله فروریختن این سازه کلید خورد.

طراحی و میزانسن ماجرای احیای مالک که در انتهای فصل اول کشته شده بود، آن قدر اشتباه و سردستی و شتابزده است که درنتیجه، گویی با فیلمی فانتزی و سوررئال مواجه می شویم! با اینکه داستان زخم کاری2 ، از لحاظ زمان بندی بلافاصله بعد از انتهای فصل اول شروع می شود اما هم ظاهر شخصیت ها و هم فضای سریال آن قدر متفاوت است که گویی سال ها گذشته است، ورود آدم های جدید هم به ناهمگونی کار، افزوده است.

طلوعی و اطرافیانش آنچنان بر وقایع سایه می افکنند که گویی از ابتدا نقش مؤثری در رویدادهای این سریال داشتند، اما یک حلقه مفقوده که غیبت آن ها را در فصل اول و ظهورشان در فصل دوم را توجیه کند، متن کار را آزار می دهد.

علاوه بر شروع غیرمنطقی، هر چه جلوتر می رویم، داستان سریال فانتزیک تر می شود و در قسمت های آخر، به فیلم های آشغال هالیوودی که با تم خون و خونریزی و کشت و کشتار هستند، شباهت می یابد! طوری که نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند کیهان به سریال زخم کاری

واکنش تند کیهان به سریال زخم کاری