مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:212023-11-27سياسي

طلبه ای که از رُفتگری به کارآفرینی رسید!


خبرگزاری فارس مازندران- زهرا طاهری پرکوهی تولید همان پازل گمشده یا حلقه مفقوده توسعه کشور است که کارآفرینان با آگاهی توانستند طوری پازل ها را در کنار هم بچینند که نه تنها خیال خود بلکه خیال افراد بسیاری را نسبت به بحث اشتغال راحت کردند.

در این گزارش به سراغ کارآفرینی رفتیم که از نقطه صفر شروع کرد و اکنون به جایگاهی رسیده که در کنار تولید در عرصه های مختلف، زکات کارش را با آموزش جبران می کند.

حجت الاسلام رضا عزیز سماکوش طلبه همه فن حریف مازندرانی است که از سال 98 با دستگاه 4 میلیون تومانی به سرمایه گذاری بیش از 3میلیارد تومانی رسیده است.

نقطه شروع این کارآفرین پرورش هزار جوجه بلدرچین بوده که اکنون به 15هزار جوجه رسیده است؛ البته در کنارش در تولید ماهی و زنبورعسل و سایر عرصه ها هم فعالیت دارد.

* از طلبگی تا کارآفرینی از آن جهت از این کارآفرین باعنوان همه فن حریف یاد می شود که از حرفه ای چیزی در چنته دارد؛ از جوشکاری، بنایی، نجاری گرفته تا تولید بلدرچین، ماهی و پرورش زنبور عسل.

* این طلبه در تولید، کاربلد است این طلبه در بحث تولید حرف های زیادی برای گفتن دارد، باوجود اینکه 30 ساله  است اما در بحث تولید چنان کار بلد است که نه تنها برای خود بلکه هم محلی هایش با راهنمایی و مشاوره هایش کارافرین شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که از رُفتگری به کارآفرینی رسید!

طلبه ای که از رُفتگری به کارآفرینی رسید!