مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-12بين الملل

کربی: خواستار گسترش جنگ غزه و درگیری با ایران نیستیم


سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه واشنگتن نگرانی شدیدی از گسترش جنگ غزه دارد، گفت که آمریکا خواستار درگیری با ایران نیست و می کوشد اطلاعاتی درباره اسرای آمریکایی در اختیار حماس به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز با اشاره به تلاش آمریکا برای جلوگیری از گسترش جنگ غزه گفت: نگرانی زیادی نسبت به گسترش و تشدید این جنگ داریم.

ما نمی خواهیم شاهد ایجاد یک جبهه جدید در مرز اسراییل و لبنان باشیم و بی شک حملات راکتی که از دو سوی مرز صورت گرفته ما را نگران کرده است.

این مقام آمریکایی که شبکه خبری ان بی سی گفت وگو می کرد، درباره تهدیدی که جنبش انصارالله برای کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ایجاد کرده، گفت: سعی داریم در همکاری با دیگر شرکا و متحدان خود در منطقه امنیت کشتی ها را در دریای سرخ تأمین کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه واشنگتن خواستار درگیری با ایران نیست، گفت که کاخ سفید به صورت خصوصی و علنی به بازیگران منطقه از جمله ایران اعلام کرده است که ما خواهان مناقشه ای جدید و بزرگتر نیست.

کربی همچنین با طرح این ادعا که واشنگتن هر لحظه می کوشد تا وقفه بشردوستانه برای انتقال کمک ها و تبادل اسرا برقرار شود، گفت: هنوز نمی دانم که تا چه حد به برقراری مجدد وقفه بشردوستانه نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربی: خواستار گسترش جنگ غزه و درگیری با ایران نیستیم

کربی: خواستار گسترش جنگ غزه و درگیری با ایران نیستیم