مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-17اقتصادي

با کمک دستگاه های نظارتی استان، مشکل مسکن رزن را حل می کنیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: با کمک دستگاه های نظارتی استان مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن را حل خواهیم کرد، همه با هم کمک می کنیم که این موضوع هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: با کمک دستگاه های نظارتی استان مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن را حل خواهیم کرد، همه با هم کمک می کنیم که این موضوع هر چه سریع تر تعیین تکلیف شود.

امیررضا یوسفیان یکشنبه 26 آذر در جلسه رسیدگی به مشکلات مسکن شهرستان رزن، اظهار کرد: خوشبختانه در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن مستندات خوبی از لحاظ کارگروه زیربنایی و مصوبات ذیل موارد قانونی دریافت شده است و درخواست داریم این مستندات را در اولین فرصت به ما اعلام کنند تا این اسناد مثبته را پیگیری کنیم و حتما مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه همه ما تکلیف داریم در خدمتگزاری به مردم روحیه نشاط و امید را در جامعه تقویت کنیم، گفت: سرپناه و مسکن مردم یکی از دغدغه های مهم نظام بوده و هم فرامین مقام معظم رهبری و هم دستور مؤکد رییس جمهور در بحث مسکن حاکی از این امر مهم است ضمن اینکه استاندار همدان در نخستین مأموریت بنده در شورای تأمین مسکن هفته گذشته دستور داد که مشکل طرح نهضت ملی مسکن مربوط به پروژه 85 هکتاری سایت خمیگان شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک دستگاه های نظارتی استان، مشکل مسکن رزن را حل می کنیم

با کمک دستگاه های نظارتی استان، مشکل مسکن رزن را حل می کنیم