مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-16بين الملل

ماموریت ناو آمریکایی برای سومین بار در دریای مدیترانه تمدید شد


منابع آگاه در آمریکا می گویند که در پی ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، وزارت دفاع آمریکا به ناو هواپیمابر یواس اس جرالد دستور داده تا چند هفته دیگر هم در دریای مدیترانه باقی بماند.

- منابع آگاه در آمریکا می گویند که در پی ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، وزارت دفاع آمریکا به ناو هواپیمابر یواس اس جرالد دستور داده تا چند هفته دیگر هم در دریای مدیترانه باقی بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات آمریکایی می گویند که لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده به ناو هواپیمابر یواس اس جرالد آر.

فورد دستور داده است تا چند هفته دیگر نیز در دریای مدیترانه باقی بماند تا با تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه، کماکان حضور دو ناو در نزدیکی سرزمین های اشغالی ادامه داشته باشد.

به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، این سومین باری است که استقرار فورد در دریای مدیترانه تمدید می شود و بر نگرانی های مداوم در مورد بی ثباتی در منطقه در طول جنگ رژیم صهیونیستی در غزه می افزاید.

ایالات متحده در حال حاضر دو ناو هواپیمابر در منطقه دارد که یک اتفاق نادر در سال های اخیر به شمار می آید.

چندین مقام آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، تمدید استقرار ناو فورد و یواس اس نورماندی در منطقه را تایید کردند اما این موضوع هنوز علنی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ناو آمریکایی برای سومین بار در دریای مدیترانه تمدید شد

ماموریت ناو آمریکایی برای سومین بار در دریای مدیترانه تمدید شد