مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-13اقتصادي

غیبت چند وزیر در حیاط دولت و سوال بی جواب خبرنگاران درباره فساد چای!


حاشیه حیات دولت امروز چهارشنبه (22 آذر) کار خود را با غیبت چند وزیر نظیر وزیر صمت، وزیر اقتصاد،رییس بانک مرکزی و وزیر جهاد کشاورزی می توانستند در زمنیه شفاف سازی پرونده فساد چای دبش کمک شایانی به ابهامات پیش آمده در افکار عمومی کنند آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک سیاسی ، امروز صبح چهارشنبه (22 آذر) جلسه هیات دولت به ریاست ابراهیم رییسی، رییس جمهور، برگزار و طبق روال معمول پس از اتمام جلسه برخی اعضای هیات دولت سیزدهم به جمع خبرنگاران آمدند و به سوالات آن ها پاسخ دادند.

البته حیاط دولت امروز شاهد جای خالی برخی اعضای کابینه نظیر رییس بانک مرکزی، وزیر صمت، وزیر اقتصاد و وزیر جهاد کشاورزی بود که می توانستند در زمنیه شفاف سازی پرونده فساد چای دبش کمک شایانی به ابهامات پیش آمده در افکار عمومی کند.

هرچند حیات دولت به عدم حضور وزیر جهاد کشاوزری عادت کرده است اما با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده پیرامون پرونده فساد مذکور (چای دبش) انتظار می رفت محمدعلی نیکبخت، وزیر محترم وزارت کشاورزی، خرق عادت کند و با حضور خود به سوالات در این زمینه پاسخ دهد! مشروح اخبار اطلاع رسانی شده توسط وزرای حاضر در جمع خبرنگاران به شرح زیر است:  محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد، با اشاره به خبر اعزام شهروندان ایرانی ثبت کننده در عمره مفرده که روز گذشته (21 آذر)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت چند وزیر در حیاط دولت و سوال بی جواب خبرنگاران درباره فساد چای!

غیبت چند وزیر در حیاط دولت و سوال بی جواب خبرنگاران درباره فساد چای!