مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-19اجتماعي

تماشای بهشت روی زمین در این 3 شهر ایران


در توصیف بهشت روی زمین چه می توان گفت جز اینکه شما را دعوت کنیم تا خودتان برای تماشای آن راهی سفری حیرت انگیز شوید و شگفتی ها و حقیقت این بهشت بی بدیل را از نزدیک شاهد و نظاره گر باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شب، در توصیف بهشت روی زمین چه می توان گفت جز اینکه شما را دعوت کنیم تا خودتان برای تماشای آن راهی سفری حیرت انگیز شوید و شگفتی ها و حقیقت این بهشت بی بدیل را از نزدیک شاهد و نظاره گر باشید.

همانطور که به مناطق شمالی ایران بهشت روی زمین می گویند، این بهشت دلربا را می توان در مناطق و شهرهای دیگری از ایران نیز جستجو کرد.

جواهرده بهشتی در ارتفاعات البرز برای رسیدن به حس حضور در این بهشت زمینی، جواهرده رامسر یک انتخاب فوق العاده است؛ جواهرده ای که به زیبایی نامش همانند یک جواهر در خطه سرسبز شمال می درخشد و شبیه به یک تابلو نقاشی خیال انگیز است.

این منطقه شمالی در ارتفاعات 2000 متری رشته کوه البرز قرار گرفته و فاصله آن تا مرکز شهر رامسر، 29.

5 کیلومتر است.

اگر مبدا گردشگران را تهران در نظر بگیریم، رسیدن به جواهرده 5 ساعت زمان را می طلبد؛ به عبارتی فاصله تهران تا جواهرده 260 کیلومتر است.

بنابراین بهتر است، پیش از آغاز سفر به فکر اجاره ویلا شمال در این منطقه باشید، تا دغدغه و نگرانی داشتن یک اقامتگاه و سرپناه، حواس شما را از زیبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای بهشت روی زمین در این 3 شهر ایران

تماشای بهشت روی زمین در این 3 شهر ایران