مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-11بين الملل

چگونه انصارالله بزرگترین تهدید اقتصاد اسراییل شد؟


چند ساعت پس از انتشار بیانیه تهدیدآمیز ارتش یمن مبنی بر هدف قرار دادن کشتی ها به مقصد سرزمین های اشغالی در صورت نرسیدن کمک های غذایی و دارویی به غزه، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: ساعات پایانی روز گذشته بود که  مقاومت یمن در بیانیه ای اعلام کرد، در صورتی که کمک های غذایی و دارویی به غزه نرسد، از عبور و مرور کشتی های تمام کشورهای جهان به طرف سرزمین های اشغالی جلوگیری خواهد کرد.

هنوز چند ساعت از اعلام این پیام هشدار نگذشته بود که نگرانی ها نسبت از افزایش بی سابقه نرخ تورم و ضربه سنگین به اقتصاد این رژیم شدت گرفته است.

این نگرانی ها بیشتر حول افزایش غیرمنتظره نرخ تورم و ضربه سنگین اقتصادی به این رژیم در پی حملات مستقیم موشکی به سمت ایلات و کشتی های تجاری و نفتکش هایی است که از تنگه باب المندب می گذرند.

به گفته کارشناسان صهیونیست، انصارالله یکی از شریان های اصلی تجاری رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است چرا که از این تنگه روزانه 6.

2 میلیون بشکه نفت و ده ها کشتی تجاری عبور می کند که در مجموع شامل 10 درصد تجارت دریایی جهان نیز می شود.

گزارش رسانه های صهیونیست می گوید که این تهدید شامل خطوط دریایی بین المللی نیز خواهد شد و نه تنها اسراییل بلکه به کشورهای حوزه شرقی دریای مدیترانه نیز آسیب می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه انصارالله بزرگترین تهدید اقتصاد اسراییل شد؟

چگونه انصارالله بزرگترین تهدید اقتصاد اسراییل شد؟