مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-03اقتصادي

بهترین مسیر تولید تجهیزات حفاری از طریق جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها است


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر ضرورت تولید تجهیزات صنعت حفاری در داخل کشور گفت: باید در تولید تجهیزات حفاری که وظیفه ذاتی ما است، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر ضرورت تولید تجهیزات صنعت حفاری در داخل کشور گفت: باید در تولید تجهیزات حفاری که وظیفه ذاتی ما است، گام برداریم و بهترین مسیر آن، از طریق جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها است.

حمیدرضا گلپایگانی در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (12 آذرماه) در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سال ها برای تولید مته حفاری زحمت کشیده است و یقینا در آینده شاهد تولید مته هایی با سایزها و مدل های مختلف از جمله PDC خواهیم بود و می توانیم صادرکننده این مته ها نیز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم در تولید داخلی که دستور مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه ایشان هر سال بحث های تورم، اقتصاد، رشد و بهره وری را مطرح کرده اند، موثر باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اگر بنا باشد کار درستی انجام دهیم باید در تولید تجهیزات حفاری که وظیفه ذاتی ما است، گام برداریم و بهترین مسیر آن، از طریق جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مسیر تولید تجهیزات حفاری از طریق جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها است

بهترین مسیر تولید تجهیزات حفاری از طریق جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها است