مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-05سياسي

نقش بسزای سمن ها در ارتقای سطح فرهنگ جامعه


فرماندار همدان به ظرفیت خوب سمن ها در استان اشاره کرد و گفت: سازمان های مردم نهاد نقش موثری در ارتقای سطح فرهنگ مشارکت، استفاده از توان نخبگان و ایجاد انسجام دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز مسلم در نشست با مدیران سازمان های مردم نهاد شهرستان اظهار کرد: در زمینه سمن ها با ظرفیت بسیار خوبی مواجهیم که متاسفانه گاهی از این ظرفیت غافل شدیم.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها ضمن بهره گیری از افقد دید برتر تشکل های مردم نهاد از این ظرفیت به نحو احسن استفاده می شود ادامه داد: یکی از ماموریت ها و انتظارات ما به عنوان نماینده حاکمیت و دولت از سازمان های مردم نهاد افرایش امید، مشارکت و سرمایه اجتماعی و پر کردن فاصله بین مردم و مسئولان است.

فرماندار همدان در دیگر بخش یادآور شد: تزاحم و مشغله کاری زیاد گاهی مدیران را دچار مشکلاتی می کند همچون فاصله گرفتن از مردم از جمله مهمترین این آسیب هاست.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی در راستای ترمیم سرمایه اجتماعی که در دولت قبل به شدت آسیب دیده بود کمر همت بسته است تصریح کرد: جایگاه سازمان های مردم نهاد بسیار رفیع است.

مخفی در ادامه متذکر شد: همه کار ما امور خیریه نیست باید به فراخور شرایط روز و نیاز جامعه در بسیاری از موضوعات سمن داشته باشیم خاطرنشان کرد: یکی از رسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسزای سمن ها در ارتقای سطح فرهنگ جامعه

نقش بسزای سمن ها در ارتقای سطح فرهنگ جامعه