مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-19سياسي

نایب رییس مجلس خبرگان : افزایش فرزندآوری نیازمند مشوق های خوب و جدید است


حسینی بوشهری نایب رییس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در نشست با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: دانشگاه ها مراکز تربیت نیروی انسانی برای کشور محسوب می شوند که پایه گذاری و شالوده این کار از آموزش و پرورش می باشد.

- حسینی بوشهری نایب رییس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در نشست با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: دانشگاه ها مراکز تربیت نیروی انسانی برای کشور محسوب می شوند که پایه گذاری و شالوده این کار از آموزش و پرورش می باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعیت جوان سرمایه هر کشور محسوب می شود و مسوولان باید مشوق های خوب و جدیدی در دستور کارشان قرار دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نایب رییس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در نشست با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: دانشگاه ها مراکز تربیت نیروی انسانی برای کشور محسوب می شوند که پایه گذاری و شالوده این کار از آموزش و پرورش می باشد.

  وی افزود: قبل از اینکه به ابعاد فرهنگی، اخلاقی و علمی در دانشگاه بپردازیم باید به تقویت زیرساخت های آموزش و پرورش توجه کنیم تا هنگامی که جوان وارد دانشگاه می شود شخصیتش تا حدودی شکل گرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس خبرگان : افزایش فرزندآوری نیازمند مشوق های خوب و جدید است

نایب رییس مجلس خبرگان : افزایش فرزندآوری نیازمند مشوق های خوب و جدید است