مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-27سياسي

ثبت تخلف 145 دفتر اسناد رسمی تهران در هشت ماه/ انفصال شش ماهه 10 سردفتر


معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به طرح ویژه نظارتی و بازرسی گفت: با اجرای این طرح در مرکز کشور طی 8 ماه، 258 مورد از دفاتر اسناد رسمی بازرسی شدند که منجر به کشف 258 مورد تخلف در 145 دفتر شده است.

- معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به طرح ویژه نظارتی و بازرسی گفت: با اجرای این طرح در مرکز کشور طی 8 ماه، 258 مورد از دفاتر اسناد رسمی بازرسی شدند که منجر به کشف 258 مورد تخلف در 145 دفتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید صادق سعادتیان معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای اجرای سیاست های ابلاغی و برنامه تحولی که یکی از شاخص های آن استفاده از سامانه های الکترونیکی و ارائه خدمت هوشمند، صحیح، سریع و ارزان به مردم می باشد برای پیشرفت این امر با هیچ شخصی تعارف ندارد.

وی اسکن دفاتر را یکی از اقدامات مهم در راستای هوشمند سازی سازمان ثبت نام برد و افزود: اسکن دفاتر قدیمی مطابق بندهای ذیل ماده 65 آیین نامه اصلاحی قانون و دفاتر اسناد رسمی از موارد تخلف سردفتر است و دادگاه می تواند با رسیدگی از 6 ماه تا دو سال انفصال موقت صادر کند.

سعادتیان ادامه داد: بعد از ابلاغ بخشنامه اسکن دفاتر سنتی به جهت عدم همکاری و تصویربرداری دفاتر قدیمی با 10 سر دفتر اسناد رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تخلف 145 دفتر اسناد رسمی تهران در هشت ماه/ انفصال شش ماهه 10 سردفتر

ثبت تخلف 145 دفتر اسناد رسمی تهران در هشت ماه/ انفصال شش ماهه 10 سردفتر