مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-09دانش

فعالیت 6شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد فارس در حوزه نفت وگاز


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: ازمجموع 74 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه،6 شرکت در حوزه تخصصی نفت و گاز فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، نشست مشترک مسوولان دانشگاه های آزاد اسلامی استان های بوشهر و فارس با مدیران پتروشیمی های مستقر در منطقه عسلویه با حضور سروری مجد قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رویداد ملی عصر امید عسلویه به منظور پیشبرد اهداف و اجرایی کردن تفاهم های منعقدشده و اجرایی کردن برنامه های جدید برگزار شد.

محمدرضا قائدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست اظهار داشت: در مرکز رشد این دانشگاه استادان متخصص و بسیار موفقی در 74 شرکت دانش بنیان فعال هستند که از مجموع این شرکت ها 6 شرکت دانش بنیان در حوزه تخصصی نفت و گاز و در زمینه پساب فاضلاب و حوزه عایق هایی که مورد نیاز صنعت پالایشگاهی و پتروشیمی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس همجوار استان بوشهر است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با ظرفیت 500 عضو هیئت علمی آمادگی کامل دارد تا در کنار دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به عنوان یک مجموعه شبکه ای در کشور، قرار بگیرد و تعامل سازنده به عنوان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد فارس در حوزه نفت وگاز

فعالیت 6شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد فارس در حوزه نفت وگاز