مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-09بين الملل

اعتراف وبگاه آمریکایی به موفق بودن جنبش تحریم اقتصادی حامیان رژیم صهیونیستی


یک وبگاه آمریکایی نوشت که تقلای شرکت جهانی استارباکس برای جبران خسارت سنگین ناشی از پویش تحریم جهانی این شرکت در نتیجه حمایت از اسراییل نشان از موفقیت آمیز بودن جنبش تحریم اقتصادی حامیان رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبگاه آمریکایی نوشت تحریم شرکت کافی شاپ های زنجیره ای آمریکایی استارباکس قدرت تأثیر اعتراضات اقتصادی علیه حمایت از اسراییل را ثابت کرده است.

 شرکت جهانی استارباکس با از دست دادن میلیارد دلار در نتیجه پویش تحریمی که در جهان علیه این شرکت به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن جنایات این رژیم علیه ساکنان غزه به راه افتاد، حالا به دنبال جلب مشتری از طریق ارائه پیشنهادات و کاهش قیمت است.

سهام شرکت استارباکس در روز جمعه با افت 0.

60 درصدی خود به رکورد 96.

44 دلار ادامه داد و این شرکت در تلاش برای به دست آوردن مجدد سهم بازار خود پیشنهادات خود را با تخفیف های بزرگ از روز پنجشنبه ارائه کرده که قرار است در طول این ماه ادامه داشته باشد زیرا به دنبال جنگ غزه مراکز اصلی فروش محصولات استارباکس هم خالی از مشتری شده و دیگری خبری از صف های طولانی مقابله فروشگاه هایش در خیلی از کشورهای دنیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف وبگاه آمریکایی به موفق بودن جنبش تحریم اقتصادی حامیان رژیم صهیونیستی

اعتراف وبگاه آمریکایی به موفق بودن جنبش تحریم اقتصادی حامیان رژیم صهیونیستی