مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-12اجتماعي

قانونی که ملغی شد و بخششی که دیگر در کار نیست


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: هرچند تا 3ماه قبل بر اساس ماده 59 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع با وصول جرائم و خسارات می شد برای یک مرتبه فرد متخلف را بخشید، - اما با ملغی شدن این قانون دیگر به هیچ وجه تخلف افراد خاطی قابل بخشش نیست و برخورد جدی می شود.

محسن فنودی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سؤال که آیا سایر دستگاه ها به خوبی توانستند وظایفشان را در طرح درختکاری انجام دهند یا نه؟ اظهار کرد: خوشبختانه با تمامی دستگاه ها در این خصوص تفاهم نامه منعقد شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون با آموزش و پرورش، مربیان، معلمان و دانش آموزان طرح آموزشی و ترویجی قابل توجهی را آغاز کردیم، همچنین پویش های مشترکی با هلال احمر، خیرین، معدن کاران و صاحبان صنعت و تجارت و .

در اجرای این طرح مردمی داشته ایم و کمک های بسیاری را داشته اند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه در هر شهرستان که زمان کاشت نهال ها اعلام شده مورد استقبال تمامی اقشار قرار گرفته و حضور داشته اند، بحمدالله مردم دغدغه مندی در کشور داریم و همیشه در طرح های مردمی و ملی پای کار هستند.

وی با اعلام اینکه تولید و کاشت یک میلیارد نهال به فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شده است، تصریح کرد: برخلاف سال های قبل رهبر معظم انقلاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونی که ملغی شد و بخششی که دیگر در کار نیست

قانونی که ملغی شد و بخششی که دیگر در کار نیست