مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-29سياسي

برگزاری کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «تحول و جوانان»


کنگره پیشگامان پیشرفت با حمایت مرکز الگوی اسلامی ایران پیشرفت به منظور همکاری و همیاری جوانان در تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی و استفاده از توان علمی و روحیه تحول خواه آنان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز الگوی اسلامی ایران پیشرفت، کنگره پیشگامان پیشرفت همه ساله به منظور همکاری و همیاری جوانان در تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استفاده از توان علمی و روحیه تحول خواه آنان برگزار می شود.

در این کنگره دانشجویان، طلاب و نخبگان جوان، به عنوان عناصر اصلی پیشرفت و مدیران آینده ساز میهن اسلامی درباره تحول وجوانان سخن می گویند.

  در پانزدهمین کنگره نیز جوانان علاقمند به پیشرفت ایران اسلامی با ارسال آثار علمی و یادداشت ها، مقالات و آثار هنری خود پیرامون موضوع تحول و جوانان در جهت پیشرفت نظام اسلامی و در چارچوب محورهای اعلام شده تدوین  وطبق برنامه زمان بندی شده برای دبیرخانه کنگره ارسال می نمایند.

این کنگره که با حمایت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف فرهنگ سازی، تقویت گفتمان، بهره مندی از دیدگاه ها و استفاده از تفکر و ایده های نوین و خلاقانه جوانان برگزار می شود، دارای محورهای پنجگانه: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «تحول و جوانان»

برگزاری کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «تحول و جوانان»