مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-23حوادث

توقیف کامیون خرما های تریاکی در آزادگان


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران: با بازرسی و توقیف کامیون، 180 کیلوگرم مخدر تریاک از دو قاچاقچی موادمخدر در اتوبان آزادگان کشف شد.

- با توقف خودرو، ماموران اقدام به بازرسی از قسمت بار آن کردند که در جریان آن 180 کیلوگرم تریاک که در بسته بندی های مختلف بار خرما جاساز شده بود کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با رصد و پیگیری های شبانه روزی و فعال سازی گشت های آشکار و پنهان در محور ها و بزرگراه های منتهی به پایتخت به یک کامیون که در حال حرکت با دو سرنشین در حوالی بزرگراه آزادگان بود، مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با اشاره توقیف خودرو و انجام بازرسی از آن اظهارکرد: با توقف خودرو، ماموران اقدام به بازرسی از قسمت بار آن کردند که در جریان آن 180 کیلوگرم تریاک که در بسته بندی های مختلف بار ورن خرما جاساز شده بود کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه راننده و سرنشین این کامیون دستگیر شدند، گفت: دو متهم به همراه کامیون مذکور و موادمخدر کشف شده به مقر انتظامی منتقل شدند.

این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون خرما های تریاکی در آزادگان

توقیف کامیون خرما های تریاکی در آزادگان