مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-08بين الملل

پیرزن فوت شده که با نوه هایش صحبت می کند!


یک فناوری جدید هوش مصنوعی بحث و نگرانی های گسترده ای را برانگیخته است! زیرا امکان گفت و گو با شخصیت هایی را که درگذشته اند را فراهم می کند.

- جی پلاس به نقل از وب سایت روزنامه انگلیسی دیلی استار : فناوری هوشمند که فناوری غم نامیده می شود، مردگان را در قالب تصاویر سه بعدی بازمی گرداند! و کاربران این اپلیکیشن به انجام مکالمه با آنها تشویق می شوند.

دیلی استار نوشت که هوش مصنوعی نگرانی های جدی را در مورد این ایده شگفت انگیز ایجاد می کند و نشان می دهد که اجازه نمی دهد خانواده های درگذشتگان، برای همیشه با غم خود کنار بیایند! از سوی دیگر، برخی از متخصصان فناوری دریافتند که استفاده از چنین فناوری هایی برای زنده نگه داشتن خاطرات مردگان به عزیزان زنده شان کمک می کند تا با این مشکل مقابله کنند و هوش مصنوعی توانایی استفاده از فیلم ها، عکس ها و انتشارات در شبکه های اجتماعی را دارد.

و همچنین پیامک برای بازسازی یک کپی از یک شخص عزیز؛ آن هم با دقت بالا! آنها اظهار داشتند که این فناوری ها از چت بات های ساده تا آواتارهای پیشرفته که ظاهر و صدای فرد متوفی را تقلید می کنند، متغیر است.

کارشناسان پیش بینی کردند که این "فناوری غم" در شرف فراگیری در جهان است، اما برخی نگران هستند که این فناوری ممکن است مضر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرزن فوت شده که با نوه هایش صحبت می کند!

پیرزن فوت شده که با نوه هایش صحبت می کند!