مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-27اقتصادي

قیمت گوجه فرنگی کاهش می یابد+فیلم


طی یکی دو هفته اخیر مردم زاهدان شاهد افزایش قیمت گوجه فرنگی بودند، حالا مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در بازدید از بازار میوه و تره بار گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، طی یکی دو هفته اخیر مردم زاهدان شاهد افزایش قیمت گوجه فرنگی بودند، نوسان قیمت تا 40 هزار تومان متغییر بود و عموم مردم قدرت خرید با این قیمت ها را نداشتند.

گلایه مردم مسئولان نهادهای نظارتی مربوطه را به بازار میوه تره بار و مراکز توزیع زاهدان کشاند.

   مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در این بازدید از متعادل سازی قیمت گوجه در بازار خبر داد و گفت: با تشدید نظارت ها قیمت گوجه فرنگی در بازار به زیر 20 هزار تومان خواهد رسید.

موسی عباس زاده محمودی گفت: با توجه به تغیر فصل و سرمای شدید هوا بوته های گوجه فرنگی در بسیاری از مناطق از بین رفته بود که همین موضوع باعث افزایش موقت قیمت گوجه فرهنگی در بازار شد.

وی افزود: با توجه به شکایت های مردمی در روزهای اخیر با هماهنگی با بازرسان جهاد کشاورزی از میدان میوه و تره بار بازدید به عمل آمد و مشخص شد به دلیل تغیر فصل و سرمای هوا مشکلاتی در توزیع محصول گوجه فرنگی به وجود آمده است.

محمودی گفت: کاهش عرضه محصول در سطح بازار موجب می شود افراد سود جو بازار را نا متعادل کنند که تعزیرات حکومتی در کنار مردم خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوجه فرنگی کاهش می یابد+فیلم

قیمت گوجه فرنگی کاهش می یابد+فیلم