مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-10بين الملل

اعلام آمادگی روسیه برای کاهش رنج غیرنظامیان و تنش زدایی در جنگ غزه


کاخ کرملین در بیانیه ای با اشاره به محورهای گفت وگوی رییس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که «گسترش تنش ها در منطقه درگیری» و «وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه» اصلی ترین محور گفت وگوی آن دو بود.

- کاخ کرملین در بیانیه ای با اشاره به محورهای گفت وگوی رییس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که گسترش تنش ها در منطقه درگیری و وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه اصلی ترین محور گفت وگوی آن دو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ کرملین با انتشار بیانیه ای درباره گفت وگوی تلفنی امروز ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اشاره کرد که گسترش تنش ها در منطقه درگیری اسراییل-فلسطین و وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه اصلی ترین محور گفت وگوی آن ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، کرملین همچنین مطرح کرد رییس جمهور روسیه در این گفت وگو به نتانیاهو گفت که روسیه آماده عرضه تمامی کمک های ممکن جهت کاهش رنج غیرنظامیان و تنش زدایی در این درگیری است.

طبق این بیانیه، پوتین و نتانیاهو نسبت به همکاری های بیشتر به منظور تسهیل خارج کردن شهروندان روسی از منطقه درگیری و آزادسازی اسرای رژیم صهیونیستی در نوار غزه ابراز تمایل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی روسیه برای کاهش رنج غیرنظامیان و تنش زدایی در جنگ غزه

اعلام آمادگی روسیه برای کاهش رنج غیرنظامیان و تنش زدایی در جنگ غزه