مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-20سياسي

نماینده ولی فقیه در بسیج: حرکت راهیان نور ادامه دهنده فتح الفتوح است


نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان گفت: حرکت عظیم راهیان نور، ادامه دهنده فتح الفتوح سال های دفاع مقدس است که جبهه حق در برابر باطل ایستادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام علی رضایی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، اظهار کرد: حرکت عظیم راهیان نور، ادامه دهنده فتح الفتوح سال های دفاع مقدس است که جبهه حق در برابر باطل ایستادگی کرد.

  وی افزود: شهدای عظیم ما با تمام توان و داشته های خود برای بقای اسلام، نظام و مردم وارد عرصه شدند و به همین علت انسان های حق خواه همواره از چنین افرادی تجلیل می کنند.

  نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان گفت: سرزمین های راهیان نور جایگاه مقدسی دارند، مکان هایی که شهدای عزیز ما ره صد ساله را یک شبه طی کرده و به معراج رسیدند و به همین علت است که هر که در این مکان ها حضور پیدا کند، از حال خوب معنوی برخوردار می شود.

  رضایی تاکید کرد: همه ما باید در ابتدا حرکت عظیم راهیان نور را قدردان باشیم و سپس برای افزایش کیفیت و کمیت آن تلاش کنیم.

  وی افزود: دولت نیز توجه ویژه ای به راهیان نور دارد و انتظار می رود امکانات فراهم شود تا افرادی که شاهد دفاع مقدس نبودند، آن را از نزدیک لمس کنند و ببینند که این عزت و افتخار و قدرت اکنون مرهون چه کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در بسیج: حرکت راهیان نور ادامه دهنده فتح الفتوح است

نماینده ولی فقیه در بسیج: حرکت راهیان نور ادامه دهنده فتح الفتوح است