مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-06اجتماعي

احداث 14 هزار متر مربع کلاس درس در مناطق محروم و حمایت از کودکان طیف اتیسم


مدیر ارتباطات و توسعه برند هلدینگ گسترش انرژی پاسارگاد از ساخت 14 هزار متر مربع کلاس درس در روستاهای جزیره قشم، شهرستان هویزه و استان اردبیل با همت این شرکت و سهامدارانش خبر داد.

- سیدحسین قوامی با اعلام اینکه بخش مهمی از فعالیت های ما در حوزه مسئولیت های اجتماعی در بخش آموزش متمرکز شده است، گفت: نخستین مدرسه در زمینی به مساحت 6000 و زیربنای آموزشی 1200 متر مربع در روستای زینبی قشم و در مجاورت پالایشگاه نفت سنگین پاسارگاد به صورت کاملا هوشمند و مجهز به تجهیزات کمک آموزشی، کامپیوتر، ویدئو پروژکتور و.

ساخته شد که از مهرماه سال گذشته 450 دانش آموز دختر و پسر طی دو شیفت در مقطع ابتدایی در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: مدرسه دیگر با ابعاد و نقشه مشابه در روستای بیت علومی شهرستان هویزه و در مجاورت میدان نفتی سپهر و جفیر احداث شده است که دانش آموزان در 2 مقطع متوسطه و کار و دانش در آن تحصیل می کنند.

قوامی با اشاره به اینکه در هر منطقه ای که قرار است با رویکرد مسئولیت های اجتماعی وارد شویم، ابتدا مطالعات اجتماعی و نیازسنجی جامعی انجام می شود، اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته در شهرستان هویزه با توجه به نیاز منطقه به نیروی کار متخصص و مهارت محور و فقدان برخی از تخصص ها درمنطقه، مقرر شد دانش آموزان در دو مقطع متوسطه و کار و دانش مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 14 هزار متر مربع کلاس درس در مناطق محروم و حمایت از کودکان طیف اتیسم

احداث 14 هزار متر مربع کلاس درس در مناطق محروم و حمایت از کودکان طیف اتیسم