مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-20حوادث

اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی و هنجارشکن در باشت


رییس پلیس راهور باشت از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجارشکن، تغییر وضعیت و نقص فنی در این شهرستان خبر داد.

- سروان روح الله قنبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در باشت از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجار شکن، تغییر وضعیت ونقص فنی در شهرستان خبر داد.

  وی اظهار داشت: طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی و هنجار شکن در شهرستان اجرا خواهد شد زیرا خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کنند و با اقدامات مجرمانه جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

قنبری افزود: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان ها و جاده ها تردد می کنند، ایجاد کنیم.

رییس پلیس راهور باشت  تاکید کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک شهرستان و جلوگیری از هرگونه هنجار شنکی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی و هنجارشکن در باشت

اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی و هنجارشکن در باشت