مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-19اجتماعي

تاخیر یک ماهه در آغاز سرشماری حیات وحش استان تهران


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در برنامه سرشماری حیات وحش استان که روز گذشته در مناطق تحت مدیریت شهرستان فیروزکوه برگزار شد، گفت: با توجه به کمبود نیروی محیط بان نسبت به مساحت منطقه، - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در برنامه سرشماری حیات وحش استان که روز گذشته در مناطق تحت مدیریت شهرستان فیروزکوه برگزار شد، گفت: با توجه به کمبود نیروی محیط بان نسبت به مساحت منطقه، شهروندان، بومیان منطقه و علاقمندان به طبیعت در امر حفاظت از حیات وحش و زیستگاه ها به ما کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا مزینانی با اشاره به اینکه سرشماری حیات وحش استان معمولا در این فصل در روزهای آخر خود است، افزود: متاسفانه امسال شرایط اقلیمی و کمبود بارش ها به ویژه در مناطق کوهستانی که باعث سوق پیدا کردن حیات وحش به پایین دست مناطق شده، عامل تاخیر یکماهه در برنامه سرشماری است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در برنامه سرشماری فیروزکوه آمار خوبی به دست آمده است، اظهارکرد: سال قبل در منطقه فیروزکوه حدود 11 هزار و 500 راس آمار حیات وحش شامل قوچ و میش و کل و بز سرشماری شده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم شهرستان فیروزکوه علاقه مند به محیط طبیعی و حیات وحش هستند و این موضوع کمک شایانی در امر حفاظت به محیط زیست استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر یک ماهه در آغاز سرشماری حیات وحش استان تهران

تاخیر یک ماهه در آغاز سرشماری حیات وحش استان تهران