مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-01سياسي

دانشجویان دین داری و مذهب را توشه راه خود قرار دهند


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه دانشجویان امروز، مسؤولان فردای کشور هستند و اندیشه و ذهن آن ها روی برنامه های مملکت تاثیرگذار است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بسیج، گفت: بسیج به راستی نهاد مبارکی است که با فرمان امام(ره) تشکیل شد، چه بسیار جوانان جامعه با شرکت در بسیج راه و رسم انقلاب و دین را آموختند و این شجره طیبه آثار و برکات غیر قابل انکاری دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد با توجه به پیش رو بودن سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس، افزود: شخصیت عالیقدر تاریخ معاصر، مجتهد خدوم و فداکاری که از طرف مراجع نجف به عنوان ناظر بر قانون اساسی منصوب شد، نقش بسزایی در مسیر انقلاب داشت.

وی ادامه داد: آیت الله مدرس هیچ گاه از راه انقلابی خویش دور نشد و با جسارت و شجاعت به مبارزه با استبداد پرداخت.

فاطمی عنوان کرد: زندگی زاهدانه، بی پروا و با اخلاص سید حسن مدرس زبانزد خاص و عام بود و به راستی که چنین علمایی فخر تشیع و چشم و چراغ اسلام و دین هستند.

هر خانواده و طایفه به یک روحانی مقید احتیاج دارد وی با بیان این موضوع که هر خانواده و طایفه به یک روحانی مقید احتیاج دارد، اظهار کرد: علی رغم اینکه بعضی طایفه ها خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دین داری و مذهب را توشه راه خود قرار دهند

دانشجویان دین داری و مذهب را توشه راه خود قرار دهند