مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-05سياسي

تشکل های دانشجویی نسبت به فضای جامعه دغدغه مند و پیگیرتر باشند + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در نشست صمیمی با تشکل های دانشجویی گفت: - تشکل های دانشجویی نسبت به فضای جامعه دغدغه مند و پیگیرتر باشند + تصاویر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: تشکل های دانشجویی و دانشجویان عزیز نسبت به فضای جامعه و دانشگاه دغدغه مندتر، حساس تر و پیگیرتر باشند، در مطالبه گری ها، صبر و سعه صدر بیشتر و رعایت آداب کنشگری در شان دانشگاه و محیط علمی را فراموش نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در نشست صمیمی با تشکل های دانشجویی گفت: دغدغه های دانشجویان دهه های گذشته عینی تر، ملموس تر و واقعی تر بودند و موضوعات و مسائل را صبورانه دنبال می کردند.

وی افزود: دانشجویان نسل جدید، مطالبه گر تر و آرمان خواه تر هستند و البته صبر و حوصله شان هم کمتر است؛ سواد و اطلاعات دانشجویان فعلی نسبت به دانشجویان نسل های گذشته گسترده تر شده و مسائل را عمیق تر میبینند.

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی  بیان کرد: دانشجویان جدید، نسلی ماهرتر، فناورانه تر و عملگراتر هستند و مجهز به مهارت های بروزی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی نسبت به فضای جامعه دغدغه مند و پیگیرتر باشند + تصاویر

تشکل های دانشجویی نسبت به فضای جامعه دغدغه مند و پیگیرتر باشند + تصاویر