مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-07سياسي

انرژی جنبش دانشجویی، سرگردان مانده است


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت فعالیت های جنبش دانشجویی در کشور و افول این حوزه در سال های گذشته، گفت: این جنبش، انرژی دارد که اکنون آواره و سرگردان است و گویی قبله ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وضعیت فعالیت های جنبش دانشجویی در کشور و افول این حوزه در سال های گذشته، گفت: این جنبش، انرژی دارد که اکنون آواره و سرگردان است و گویی قبله ندارد.

مجتبی نظری در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: جنبش دانشجویی با یک افت ویژه ای مواجه شده که قابل توجیه نیست و تشکل ها باید به صورت جدی وارد میدان شوند.

وی افزود: گویی دانشجویان و تشکل ها در تشخیص اولویت ها دچار مشکل شده اند و علت آن نیز این است که استقلال تشکل ها دچار مشکل شده است.

تشکل ها منتظر هستند تا ابلاغی شود و سپس آن موضوع را در اولویت خود قرار دهند.

تشخیص بیرونی اولویت ها به حساب بیرونی ها صحیح و داشتن یک نگاه بیرونی نیز درست است ولی قرار نیست که با نگاه بیرونی در دانشگاه فعالیت کنیم بلکه باید خودمان اولویت های دانشجویی را تشخیص دهیم.

وی با بیان این که جنبش دانشجویی اگر خودش حتی به غلط تصمیم بگیرد بسیار بهتر از این است که تصمیم درست بیرون را اجرا کند، گفت: این جنبش، انرژی دارد اما این انرژی آواره است و گویی قبله ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی جنبش دانشجویی، سرگردان مانده است

انرژی جنبش دانشجویی، سرگردان مانده است