مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-11سياسي

تاثیرگذاری استاد آذرشب در مجامع مختلف فرهنگی و علمی غیرقابل وصف است


آیین نکوداشت نیم قرن خدمات علمی، ادبی و تقریبی استاد محمدعلی آذرشب -محقق، مترجم و ادیب برجسته معاصر- در دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور استادان و اندیشمندان فعال در حوزه تقریب و شعر و ادب فارسی و عربی برگزار شد.

- آیین نکوداشت نیم قرن خدمات علمی، ادبی و تقریبی استاد محمدعلی آذرشب -محقق، مترجم و ادیب برجسته معاصر- در دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور استادان و اندیشمندان فعال در حوزه تقریب و شعر و ادب فارسی و عربی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی- معاون پارلمانی رییس جمهور -در مراسم نکوداشت استاد محمدعلی آذرشب محقق، مترجم و ادیب برجسته معاصر که در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: خاطرات زیادی از ایشان در دوره دانشجویی داریم، کلاسهای درس ایشان بسیار زنده بود و با روشهای مختلف، همه دانشجویان را در کلاس به حرکت و مشارکت وا می داشت.

وی ادامه داد:اگر کسی اهل صدق باشد، کلامش تاثیرگذار است، ایشان مفاهیم بلندی را که در تعالیم فردی رهگشا باشد را برای متون آموزشی انتخاب می کر.

بالغ بر شصت کتاب ترجمه و تالیف کرده اند و همیشه مورد عنایت و علاقه مقام معظم رهبری بوده اند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: ایشان علقه خاصی به شعرای فارسی زبان و عرب زبان دارند و از تواضع و فروتنی خاصی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری استاد آذرشب در مجامع مختلف فرهنگی و علمی غیرقابل وصف است

تاثیرگذاری استاد آذرشب در مجامع مختلف فرهنگی و علمی غیرقابل وصف است