مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-28اقتصادي

ارائه خدمات دامپزشکی به عشایر موجب تکمیل زنجیره پروتیینی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ارائه خدمات دامپزشکی منجر به جلوگیری از تلفات دام سبک و سنگین و کمک به افزایش بهره وری و تولیدات دامی می شود و قطعا می تواند در تکمیل زنجیره پروتیینی اثرگذار باشد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ارائه خدمات دامپزشکی منجر به جلوگیری از تلفات دام سبک و سنگین و کمک به افزایش بهره وری و تولیدات دامی می شود و قطعا می تواند در تکمیل زنجیره پروتیینی اثرگذار باشد.

دکتر محمد راضی جلالی در آیین آغاز رزمایش استانی محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم و صعب العبور عشایر خوزستان که امروز (7 آذرماه) آغاز شد، اظهار کرد: تفکر، فرهنگ و گفتمان جهادی در عرصه خدمت به مردم به ویژه قشر محروم و عشایر در یکی از بسترهای مورد نیاز یعنی خدمات درمانی و پیشگیری تجلی پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در استان خوزستان متاسفانه زنجیره تامین پروتیین به ویژه در گوشت قرمز سال ها است که به شکل معیوب وجود دارد و این امر موجب شده است مبلغی که شهروندان بابت تامین گوشت قرمز پرداخت می کنند، در مقایسه با خیلی از استان های دیگر مبلغ بیشتری باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ارائه خدمات دامپزشکی، منجر به جلوگیری از تلفات دام سبک و سنگین و کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دامپزشکی به عشایر موجب تکمیل زنجیره پروتیینی می شود

ارائه خدمات دامپزشکی به عشایر موجب تکمیل زنجیره پروتیینی می شود