مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 03:102023-12-15بين الملل

تقلای تل آویو برای آغاز مذاکرات غیرمستقیم تبادل اسرا با حماس


یک رسانه آمریکایی می گوید انتظار می رود رییس موساد به منظور ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس، با نخست وزیر قطر دیدار کند.

- یک رسانه آمریکایی می گوید انتظار می رود رییس موساد به منظور ازسرگیری مذاکرات تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس، با نخست وزیر قطر دیدار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رژیم صهیونیستی به نظر می رسد پس از متحمل شدن شکست های میدانی از مقاومت غزه و از دست دادن امید خود برای آزادکردن اسرای خود با جنگ، بار دیگر به فکر توافق تبادل اسرا افتاده است.

باراک راوید خبرنگار مشهور اسراییلی در مطلبی که شامگاه جمعه در وبگاه آکسیوس منتشر کرده، به نقل از 2 منبع آگاه نوشته انتظار می رود دیوید بارنیا رییس موساد با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در اروپا دیدار و درباره تبادل اسرا با حماس گفت وگو کند.

در صورت وقوع، این اولین نشست مقام های بلندپایه رژیم صهیونیستی و قطر از زمان پایان وقفه هفت روزه در غزه و گسترش عملیات نظامی این رژیم در غزه خواهد بود.

آکسیوس نوشته بازگشت رژیم صهیونیستی به میز مذاکره به معنای آن است که تل آویو آماده است با میانجیگری قطر، یک توافق جدید تبادل اسرا را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای تل آویو برای آغاز مذاکرات غیرمستقیم تبادل اسرا با حماس

تقلای تل آویو برای آغاز مذاکرات غیرمستقیم تبادل اسرا با حماس