مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-29سياسي

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه مطبوعات 19 استان و منطقه جنوب کرمان گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه مطبوعات 19 استان و منطقه جنوب کرمان گفت: بر این اساس، انتخابات این خانه اواخر آذر امسال در استان برگزار می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی اظهار کرد: بنا به دستورالعمل ابلاغی، مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان 28 آذر با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای سه سال در شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از 13 آذر منتشر می شود، تصریح کرد: برگزاری این دوره از انتخابات خانه همچون دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه ریزی شده است و عضوگیری خانه هم از 14 تا 28 آذر به صورت موقت قطع می شود.

احمدی یادآور شد: با توجه به ضرورت به روزرسانی اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش رو از تمامی اعضا درخواست می شود در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری برگزار می شود