مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-04سياسي

تحلیلگر رسانه: هدف رسانه های بیگانه ایجاد تشکیک در روایت های جمهوری اسلامی است


علیرضا داودی، تحلیلگر ارشد رسانه عنوان کرد: اساسا مسأله رسانه های بیگانه تطهیر پهلوی نیست بلکه ایجاد تشکیک در مسأله بیان روایات و قرائت های توسط جمهوری اسلامی از اوضاع دوران پهلوی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت و گو با دکتر جواد یوسفی (استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه رسانه) و (دکتر علیرضا داودی تحلیلگر ارشد رسانه) به موضوع بررسی مدل های تحریف موازی رویدادها و گزاره ها در قالب مستندسازی های مهندسی شده توسط رسانه های بیگانه با هدف تغییر شناخت و ادراک مخاطب پرداخت.

مسأله رسانه های بیگانه تطهیر پهلوی نیست! محمود شهیدی - کارشناس مجری: چرا رسانه های بیگانه تمرکزی جدی و پرتلاش بر روی مسأله تحریف تاریخ پهلوی برای ایجاد تشکیک در گزاره های حقیقی ای دارند که باعث می شود تحلیل ها نسبت به عملکرد امنیتی رژیم پهلوی از مسیر اصلی خود خارج شود و این فرم اقدامات رسانه ای که قطعا ریشه در یک برنامه ریزی مفصل و طولانی مدت دارد چه تاثیرات دراز مدتی بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت؟ اولین اقدام رسانه های بیگانه سفیدنمایی رژیم پهلوی بود داودی تحلیلگر ارشد رسانه در پاسخ به این سؤال گفت: رسانه های بیگانه تقریبا از ده سال پیش به این طرف، دست به اقدامی زدند که این اقدام در حوزه ی رسانه ای دارای دو لبه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر رسانه: هدف رسانه های بیگانه ایجاد تشکیک در روایت های جمهوری اسلامی است

تحلیلگر رسانه: هدف رسانه های بیگانه ایجاد تشکیک در روایت های جمهوری اسلامی است