مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-25سياسي

ایران در آستانه ورود به تولید هواپیمای جت آموزشی است


کشور در آستانه ورود به تولید هواپیمای جت آموزشی صددرصد ایرانی بوده که این خوداتکایی دستاورد بزرگی در صنعت و قدرت هوایی برای کشور است.

- ایسنا/همدان سخنگوی وزارت دفاع گفت: کشور در آستانه ورود به تولید هواپیمای جت آموزشی صددرصد ایرانی بوده که این خوداتکایی دستاورد بزرگی در صنعت و قدرت هوایی برای کشور است.

سردار رضا طلایی نیک شنبه 4 آذر در همایش بزرگ بسیجیان کبودراهنگ، اظهار کرد: امروز با تفکر بسیجی کشور ایران به قدرت های مختلفی از جمله قوه دریایی، پهپادی، پدافندی و تسلیحات گوناگون دسترسی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج سومین رزم ناو صددرصد ایرانی ساخت وزارت دفاع نیروی دریایی ارتش به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در بحث هواپیمای جت آموزشی کشور دارای وابستگی بود اما وزارت دفاع هفته گذشته نخستین جت آموزشی دو کابینه یاسین را به پرواز درآورد و در حال حاضر در آستانه ورود به تولید هواپیمای جت آموزشی ایرانی هستیم.

طلایی نیک با اشاره به اینکه از این پس هر هفته و هر ماه چند دستاورد جدید با مشارکت وزارت دفاع، سپاه، ارتش و همکاران انتظامی رونمایی خواهد شد، ادامه داد: پیشرفته ترین سلاح های دفاعی توسط صنعتگران بسیجی کشور در دست تولید است و 60 درصد قطعاتی که در صنعت پیشرفته دفاعی استفاده می کنیم، توسط بخش خصوصی کشور تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در آستانه ورود به تولید هواپیمای جت آموزشی است

ایران در آستانه ورود به تولید هواپیمای جت آموزشی است