مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-12اقتصادي

بازدید سرمایه گذاران روسی از بندرامیرآباد


یک هیأت سرمایه گذاری از کشور روسیه با هدف افزایش مناسبات اقتصادی و توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری از بندرامیرآباد بازدید کرد.

- ایسنا/مازندران یک هیأت سرمایه گذاری از کشور روسیه با هدف افزایش مناسبات اقتصادی و توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری از بندرامیرآباد بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروهی از فعالان اقتصادی کشور روسیه در حوزه روغن خوراکی از ظرفیت های بندرامیرآباد بازدید و جهت افزایش مناسبات اقتصادی، با مدیرکل این بندر گفت وگو و رایزنی کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این دیدار ضمن تبیین عملکرد و قابلیت های بندرامیرآباد به حجم بالای مراودات اقتصادی کشور روسیه با جمهوری اسلامی ایران با محوریت بندرامیرآباد اشاره و ابراز امیدواری کرد با مناسبات مطلوب سیاسی موجود بین دو کشور، روابط تجاری میان این دو قطب اقتصادی دریای خزر ارتقاء یابد.

محمدعلی موسی پور گفت: در هشت ماهه سال جاری حجم مراودات تجاری با کشور روسیه از مبداء بندرامیرآباد به بیش از دو میلیون و 700 هزار تن رسید که نشان از ارتباط خوب و همکاری مناسب بنادر دو کشور در حوزه تجارت دریامحور است.

وی به ظرفیت 85 هزار تنی مخازن نگهداری روغن خوراکی و کارخانه در حال احداث روغن کشی به عنوان پتانسیل های موجود در بندرامیرآباد اشاره و ضمن اعلام فرصت های سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرمایه گذاران روسی از بندرامیرآباد

بازدید سرمایه گذاران روسی از بندرامیرآباد