مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-16اجتماعي

تا پایان آذرماه بارش چشمگیری در کرمانشاه نداریم


رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: تا پایان آذر دیگر بارش چشمگیری در کرمانشاه نخواهیم داشت.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: تا پایان آذر دیگر بارش چشمگیری در کرمانشاه نخواهیم داشت.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بر اساس نقشه های هواشناسی تا پایان آذرماه بارش چندانی برای سطح استان پیش بینی نمی شود، اظهار کرد: اگرچه در اواسط هفته جاری(دوشنبه، 27 آذر) گذر موج ناپایداری را از سطح استان خواهیم داشت، اما این موج بارش چندانی برای سطح استان به همراه نخواهد داشت.

وی ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده(اول و دوم دی ماه) نیز موج ناپایدار دیگری داریم که احتمال بارش آن بیشتر است، اما این موج هم بارش چشمگیری برای سطح استان نخواهد داشت.

به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، به احتمال زیاد فصل پاییز امسال را با کاهش بارش ها نسبت به بلندمدت پشت سر خواهیم گذاشت.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه برودت شبانه که طی چند شب اخیر شاهد آن هستیم نیز طی دو شب آینده کاهش خواهد یافت، از افزایش دو تا چهار درجه ای حداقل دمای هوا طی دو شب آینده خبر داد و عنوان کرد: اما دوباره طی روزهای دوشنبه و سه شنبه(27 و 28 آذر) افت دمای هوا را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان آذرماه بارش چشمگیری در کرمانشاه نداریم

تا پایان آذرماه بارش چشمگیری در کرمانشاه نداریم