مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-12سياسي

قرار گرفتن دانش بنیان ها در زنجیره تولید بزرگترین حمایت از شرکت ها است


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: هیچ کمکی واقعی تر و عملیاتی تر و پاسخگوتر از این نیست که شرکت‎ های دانش بنیان بلوغ یافته در زنجیره ارزش و اقتصاد قرار بگیرند.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: هیچ کمکی واقعی تر و عملیاتی تر و پاسخگوتر از این نیست که شرکت‎ های دانش بنیان بلوغ یافته در زنجیره ارزش و اقتصاد قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در رویداد تبادل فناوری در حوزه ساختمان و حمل و نقل که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: پس از گذشت 20 سال از آغاز جنبش نرم افزاری کشور به دستور رهبر انقلاب اسلامی و شکل گرفتن تعداد زیادی شرکت دانش بنیان، در حال حاضر کشور به اندازه کافی دارای فناوری های به بلوغ رسیده و آماده عرضه در بازار است.

وی افزود: در این سیاست ستاد توسعه فناوری از ستاد توسعه اقتصادی در معاونت علمی مجزا شدند؛ زیرا هر کدام از این ستادها ماموریت های منحصربه فرد خود را دارند.

دهقانی فیروزآبادی در ادامه گفت: ستاد توسعه فناوری به دنبال این است که چه نوع فناوری هایی در آینده برای کشور مؤثر و کاربردی خواهند بود، اما ستاد توسعه اقتصادی به دنبال این است که فناوری های موجود در این 20 سال و در آینده در بخش های مختلف اقتصادی کشور حضور داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن دانش بنیان ها در زنجیره تولید بزرگترین حمایت از شرکت ها است

قرار گرفتن دانش بنیان ها در زنجیره تولید بزرگترین حمایت از شرکت ها است