مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-04سياسي

دبیر ستاد امر به معروف خبر داد: آغاز طراحی لباس جراحی اسلامی


طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: سازمان های مختلفی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری می کنند که یکی از موارد آن همکاری خوب سازمان تامین اجتماعی برای طراحی 12 مدل لباس جراحی اسلامی بیماران در اتاق عمل است تا حدود شرعی رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: رسیدگی به شکایت ها و نارضایتی های مردم از دستگاه های اجرایی یکی از مهم ترین مواردی است که این ستاد به عنوان یک امر به معروف مهم دنبال می کند.

حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکِردی روز یکشنبه افزود: ستاد امربه معروف و نهی از منکر به حیطه وظایف تخصصی و کارشناسی ادارات ورود نمی کند اما پیشنهادات خود را برای رضایت بیشتر مردم ارائه می کند.

آغاز طراحی لباس جراحی اسلامی وی ادامه داد: سازمان های مختلفی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری می کنند که یکی از موارد آن همکاری خوب سازمان تامین اجتماعی برای طراحی 12 مدل لباس جراحی اسلامی بیماران در اتاق عمل است تا حدود شرعی رعایت شود.

حجت الاسلام آکردی اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که با کمک این ستاد حل شد، انباشت زباله در یکی از شهرهای مازندران بود که با گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دستور مستقیم رییس جمهور، این مشکل در کمتر از چهار روز حل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد امر به معروف خبر داد: آغاز طراحی لباس جراحی اسلامی

دبیر ستاد امر به معروف خبر داد: آغاز طراحی لباس جراحی اسلامی