مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-10اقتصادي

اتحادیه تجاری ایران و روسیه برای ایجاد هاب صادراتی از ارس به توافق رسیدند


ایجاد هاب صادراتی از ارس به اتحادیه اوراسیا برای فروش تولیدات منطقه به توافق سازمان منطقه آزاد ارس و اتحادیه تجاری ایران و روسیه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تفاهم نامه همکاری متقابل بین سازمان و اتحادیه تجاری ایران و روسیه در زمینه تجارت متقابل و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی ارس منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه همکاری در زمینه بازاریابی و توسعه بازار و معرفی محصولات تولیدی منطقه آزاد ارس در بازارهای روسیه و حمایت از تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی بین دو کشور تسهیل می گردد.

فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری و فناوری خارجی در منطقه آزاد ارس برای فعالان اقتصادی روسیه، تشکیل تیم های کاری برای استفاده از ظرفیت های منطقه جهت گسترش ترانزیت کالا بین ایران و روسیه، همکاری مشترک در زمینه ایجاد زنجیره تامین کالا بین ایران و روسیه از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

هدف گذاری مشترک برای ایجاد هاب صادراتی در منطقه آزاد ارس برای استفاده از ظرفیت های اتحادیه اوراسیا و ایجاد یک بستری اعتباری به میزان 20 میلیون دلار برای تامین کالا از تولیدکنندگان حاضر در منطقه آزاد ارس به منظور استفاده در بازار کشور روسیه و تامین زمین و تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای طرح های تولیدی در منطقه آزاد ارس از دیگر مفاد این تفاهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه تجاری ایران و روسیه برای ایجاد هاب صادراتی از ارس به توافق رسیدند

اتحادیه تجاری ایران و روسیه برای ایجاد هاب صادراتی از ارس به توافق رسیدند