مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-05اجتماعي

استمرار تعطیلی دستگاه های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات و دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان های اصفهان، فلاورجان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر و بخش های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف آباد در روز چهارشنبه 15 آذرماه، درپی تداوم آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: با توجه به استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان و نیز به منظور کاهش ترددها، ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها (به غیر از مراکز امدادی، درمانی، خدمات رسان و بیمارستان ها) روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه در مناطق یاد شده تعطیل خواهند بود.

وی یادآور شد: پیش از این مدارس نواحی شش گانه شهر اصفهان و 9 منطقه آموزش و پرورش در استان برای روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه غیرحضوری اعلام شده بود.

شیشه فروش بیان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی ضمن خاموش کردن سیستم های گرمایشی و رعایت الزامات مرتبط با کاهش انتشار آلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار تعطیلی دستگاه های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان

استمرار تعطیلی دستگاه های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان