مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-22سياسي

تفهیم اتهام باید دقیق باشد/ توصیه به قضات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تحلیف کارآموزان قضایی سراسر کشور در سالن شهدای هفتم تیر ساختمان مرکزی قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور، - دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه قضاوت جایگاهی حساس و خطیر دارد، گفت: تفهیم اتهام باید دقیق باشد تا فرد متوجه شود چه اشتباهی مرتکب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تحلیف کارآموزان قضایی سراسر کشور در سالن شهدای هفتم تیر ساختمان مرکزی قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان عالی قضایی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی در ابتدای این مراسم به تبیین جایگاه و منزلت مقام قضاوت پرداخته و گفت: قداست کار قضاوت بسیار بالاست و جایگاهی حساس و خطیر دارد.

دادستان کل کشور خطاب به قضات حاضر در مراسم تاکید کرد: شغل خود را رزقی معنوی بدانید که خداوند متعال آن را روزی تان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی، تصریح کرد: جایگاه قضاوت به حدی حساس و خطیر است که متصدیان امور نیز دقت فوق العاده دارند تا افراد شایسته و توانمند برای این جایگاه انتخاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفهیم اتهام باید دقیق باشد/ توصیه به قضات

تفهیم اتهام باید دقیق باشد/ توصیه به قضات