مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-09سياسي

طرح جدید ساماندهی مساجد در هرمزگان اجرا خواهد شد


نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که طرح جدید ساماندهی مساجد در هرمزگان اجرا خواهد شد، گفت: امام جماعات محور و راهبر فعالیت های مسجد خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که طرح جدید ساماندهی مساجد در هرمزگان اجرا خواهد شد، گفت: امام جماعات محور و راهبر فعالیت های مسجد خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز (شنبه، 18 آذر ماه) در آیین معارفه مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان هرمزگان که با حضور مدیران مجموعه های فرهنگی هرمزگان در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: مسجد شأنی از شئون حاکمیت اسلامی و ولی امر مسلمین محسوب می شود به همین دلیل است که نباید آن را یک مجموعه دولتی دانست و بر این اساس آن را مدیریت کرد.

وی با بیان این که مدیریت و راهبری مساجد در شأن ولی امر است، گفت: مدیریت مسجد با شرایط خاصی به شبکه امامت متصل می شود و هر قانونی که در زمینه مسجد تدوین می شود، باید در مسیر امامت و ولایت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این که مساجد با دستگاه های دولتی و حاکمیتی متعددی در پیشبرد اهداف خود همکاری دارند، ادامه داد: دستگاه ها و نهادهایی مانند اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید ساماندهی مساجد در هرمزگان اجرا خواهد شد

طرح جدید ساماندهی مساجد در هرمزگان اجرا خواهد شد