مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:512023-11-22اقتصادي

فعالیت 12 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسنعلی فولادی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در حال حاضر 12 هزار صنعتگر شناسامه دار و فعال در حوزه های مختلف صنایع دستی در  خراسان جنوبی فعال هستند.

وی با بیان اینکه حوزه صنایع دستی استان در سه زمینه آموزش، تولید، فروش و بازاریابی به صنعتگران خدمات ارائه می دهد، افزود: جامعه صنعتگران صنایع دستی استان روز به روز در حال افزایش است و ایجاد اشتغال به واسطه صنایع دستی در استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: آموزش عمومی و تخصصی در حوزه رشته های مزیت دار شهرستان ها و استان در طول سال برگزار می شود.

وی با اشاره به حوزه بازاریابی و فروش صنایع دستی، ادامه داد: برای نخستین بار در ششمین نمایشگاه صنایع دستی استان با محوریت هنر دست و سنگ، غرفه ویژه مشاوره بازاریابی ایجاد شده که به صورت رایگان به همه صنعتگران مشاوره ارایه می دهد.

فولادی عنوان کرد: در بحث تولید صنایع دستی نیز حمایت هایی از صنعتگران استان می شود مانند اعطای تسهیلات با نرخ های متفاوت، که سال گذشته خراسان جنوبی رتبه نخست اعطای تسهیلات در این زمینه را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی

فعالیت 12 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان جنوبی