مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-26ورزشي

استاندار البرز: عدم رسیدگی به ورزشکاران ملی بی معرفتی است


باید توجه به مسکن، اشتغال، معیشت و ازدواج این جوانان داشته باشیم در غیراین صورت کمال کم لطفی و بی معرفتی ما است باید تلاش کنیم ارزش این عزیزان را پاس بداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار استان البرز، امروز در آیین تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیاسی 2022 هانگژو که در محل سالن همایش باشگاه میلاد برگزار شد، ضمن قدردانی از ورزشکاران و مدال آور استان البرز در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، با بیان اینکه قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه جوان در استان تشکیل شده است، گفت: این قرارگاه در راستای تأمین مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان تشکیل شده اما از عملکرد این قرارگاه راضی نیستیم.

استاندار البرز افزود: امیدواریم در این مسیر اقدامات شایسته ای رقم بخورد .

عبداللهی اشاره ای به دیدار مقام معظم رهبری با ورزشکاران و مدال آوران کرد و گفت: دل مقام معظم رهبری خشنود شد همچنین در وصف قهرمانان و پهلونان توصیفات بسیار ارزشمندی را داشتند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اشارات بسیار دقیقی برای ورزشکاران داشتند، ادامه داد: به حجاب بانوان ورزشکار از جمله بانو ورزشکار البرزی و بانویی که با فرزند خود بر روی سکوی قهرمانی قرار گرفت اشاره کردند که از مباهات و افتخارات ایران اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: عدم رسیدگی به ورزشکاران ملی بی معرفتی است

استاندار البرز: عدم رسیدگی به ورزشکاران ملی بی معرفتی است