مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-23بين الملل

شیوع یک بیماری تنفسی کودکان در شمال چین


سازمان بهداشت جهانی با صدور بیانیه ای از دولت چین خواسته تا اطلاعات دقیقی در مورد افزایش بیماری های تنفسی و شیوع خوشه های ذات الریه در بین کودکان در شمال چین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سازمان بهداشت جهانی درباره شیوع یک نوع بیماری جدید تنفسی در بین کودکان در شمال چین ابراز نگرانی کرده و از دولت چین خواسته تا در این زمینه اطلاعات کافی به این سازمان ارایه کند.

سازمان بهداشت جهانی با صدور بیانیه ای از دولت چین خواسته تا اطلاعات دقیقی در مورد افزایش بیماری های تنفسی و شیوع خوشه های ذات الریه در بین کودکان در شمال چین، به این سازمان ارایه کند.

 بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی: در یک کنفرانس مطبوعاتی در 13 نوامبر 2023 (10 روز پیش) مقامات کمیسیون بهداشت ملی چین گزارش دادند که شیوع بیماری های تنفسی در مناطق شمالی چین افزایش یافته است.

مقامات چینی این افزایش را به رفع محدودیت های کووید-19 و گردش پاتوژن های شناخته شده مانند آنفولانزا، مایکوپلاسما پنومونیه (عفونت باکتریایی رایج که معمولا کودکان خردسال را مبتلا می کند)، ویروس تنفسی (RSV) و SARS-CoV-2 نسبت دادند.

(ویروسی که باعث بیماری کووید-19 می شود).

    مقامات بهداشتی چینی بر نیاز به نظارت بیشتر بر بیماری ها در مراکز مراقبت های بهداشتی و محیط های اجتماعی و همچنین تقویت ظرفیت سیستم بهداشتی برای مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع یک بیماری تنفسی کودکان در شمال چین

شیوع یک بیماری تنفسی کودکان در شمال چین