مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-27حوادث

کلکسیون نیسان آبی در دست سارق البرزی


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان که در استان های البرز و تهران اقدام به 5 فقره سرقت خودرو نیسان وانت کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت متوالی خودرو نیسان وانت در مناطق غربی شهر کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در ساعات 2 تا 6 بامداد نیسان وانت های فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و با روش های مختلف اقدام به سرقت آن می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بررسی های تخصصی و فنی صورت گرفته از مناطق وقوع سرقت، یکی از سارقان دخیل در وقوع این سرقت ها شناسایی و با تحت نظر قرار دادن او 4 نفر دیگر از هم دستانش نیز شناسایی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر کرج، با هماهنگی مقام قضایی همه آنها دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب 5 فقره سرقت خودروهای نیسان وانت در شهر کرج و تهران اعتراف کردند.

نادر بیگی با اشاره به شناسایی مالباختگان این پرونده ها، گفت: ارزش خودروهای به سرقت رفته حدود 20 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلکسیون نیسان آبی در دست سارق البرزی

کلکسیون نیسان آبی در دست سارق البرزی