مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-06سياسي

8 تن برنج بین خانواده زندانیان نیازمند گیلان، توزیع شد


مدیرکل زندان های گیلان با بیان اینکه هشت تن برنج بین خانواده زندانیان نیازمند استان توزیع شد، گفت: حفظ کرامت و کمک به مددجویان و خانواده های گروه هدف از اهداف مهم ماست.

- ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان با بیان اینکه هشت تن برنج بین خانواده زندانیان نیازمند استان توزیع شد، گفت: حفظ کرامت و کمک به مددجویان و خانواده های گروه هدف از اهداف مهم ماست.

رضا محمدی اصل در گفت وگو با خبرنگاران، از توزیع هشت تن برنج بین خانواده های زندانیان گیلانی در آذرماه خبر داد و اظهار کرد: بیش از 1200 قلم لوازم تحریر به دانش آموزان گروه هدف و 10 دستگاه دوچرخه نیز اعطا شده است.

وی با بیان اینکه از طریق مرکز مراقبت بعد از خروج زندان های گیلان و با هماهنگی های انجام شده با زندان های تابعه استان این مهم به تحقق پیوست گفت: تمام سعی و تلاش بر این است تا خانواده گروه هدف از آسیب های اجتماعی به دور باشد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان اصل اصلاح و تربیت را وظیفه ایی ذاتی در سازمان زندان ها دانست و تصریح کرد: حفظ کرامت و کمک به مددجویان و خانواده های گروه هدف از اهداف مهم ماست.

محمدی خاطرنشان کرد: نباید به این فکر کنیم که فرد زندانی چه کسی است و یا به چه جرمی در حال گذران حبس است، زیرا وظیفه اصلی ما رفتار در بستر اجرای برنامه های اصلاحی و ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 تن برنج بین خانواده زندانیان نیازمند گیلان، توزیع شد

8 تن برنج بین خانواده زندانیان نیازمند گیلان، توزیع شد